poniedziałek, 9 kwietnia 2018

#511

Witajcie!
W tym tygodniu będziemy wykorzystywać tekturki Latarnii Morskiej na blogu Od A do Zet. W dzisiejszej kartce zdecydowałam się na małą ramkę, którą najpierw pomalowałam na biało, a później pocieniowałam zielonym tuszem. Delikatnie postrzępiłam brzegi każdej warstwy, dodałam śliczną grafikę od Janet i trochę perełek w płynie. 

Hello!
We are using Latarnia Morska chipboard on Od A do Zet blog this week. In today's project I used a small frame that I painted white and then green. I teared the edges a bit, I added a beautiful picture from Janet and I used some liquid pearls.







Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D