wtorek, 13 lutego 2018

#486

Witajcie!
Już jutro walentynki, jednak prace walentynkowe nie są moją mocną stroną, a prace na blogu Od A do Zet są w tym tygodniu związane z walentynkami.
Z racji tego, że walentynki związane są z miłością stworzyłam bardzo prosty obrazek do ramki, która zawisła już u mnie na ścianie :) 
Nie mogłam się oprzeć i znów użyłam pasty brokatowej, a stempelek pokolorowałam kredkami akwarelowymi.

Hello!
Tomorrow's Valentines' day but I'm not making lots of Valentines cards and this week we are insiring with Valentines projects on  Od A do Zet blog.
Valentines are connected with love and that's why I made a simple project in a frame that is already on my wall :)
I couldn't resist and I used glitter paste again and the stamp is coloured with aquarell crayons.





Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.
Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:



7 komentarzy:

  1. Piękna:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly:)Pozdrawiam. Ines DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ramka. Dzięki za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza praca :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Przyda Się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaka urocza i słodka! Cudo! Dziękujemy z udział w wyzwaniu Przyda Się :)Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-się ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D