wtorek, 7 listopada 2017

#467

Witajcie!
No i stało się. Jest dopiero listopad, a ja już przepadłam i coraz więcej zimy w moich pracach :) 
W tym tygodniu na blogu Od A do Zet pracujemy z kryształkami i perełkami. Można je wykorzystać chyba do każdej pracy, bez względu na okazję.
Ja użyłam rożnych rozmiarów kryształków w swojej zimowej kartce. Jest ona dość płaska jak na mnie, ale ma sporo ozdobników w postaci listków, sznureczka czy śnieżynek.
Znów wykorzystałam też papierowe dodatki StudioLight (uwielbiam tego liska :D ).
Pojawiły się też oszronione owoce głogu.

Hello!
It happened. It's November and I'm making winter cards already :)
We're working with crystals on Od A do Zet blog this week. You can use them for almost any work no matter the occasion.
I used different sized crystals in my winter card. It's rather flat as for my cards but it has lots of details like leaves, twinnie or snowflakes.
I used StudioLight paper decorations again (I'm in love with this fox :D ).
I also used frosted hawthorn fruit.






Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.
Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D