poniedziałek, 30 października 2017

#464

Witajcie,
Dziś będzie już bardzo śnieżnie i zimowo, a to wszystko za sprawą wykorzystywanych przez nas w tym tygodniu na blogu Od A do Zet dodatków papierowych StudioLight. Zakochałam się w zimowym arkuszu, więc powstała bardzo zimowa kartka. Dodałam kilka tekturowych elementów jak gałązka i napis, a całość uzupełniłam śnieżynkami z wykrojnika. Całość pochlapałam białą farbą i pobieliłam brzegi. Oczywiście nie mogło zabraknąć UHaKowych papierów :)

Hello,
It will be very snowy and frosty today. We are using StudioLight paper decorations this week on Od A do Zet blog. I'm in love with winter piece of paper and I made very snowy card. I added a chipboard branch and a sentiment and I added some paper snowflakes. I slpashed the card with white paint and whitened the edges. It wouldn't be me if I didn't used UHK Gallery papers.







Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D