czwartek, 29 czerwca 2017

#415

Nadszedł czwartek i mój dzień inspiracji na blogu Od A do Zet.
W tym tygodniu mój wybór padł na bazy do ATC od Studio Light. Swoje ATC stworzyłam na wspomnianej lawendowej bazie, uzupełniłam pomalowaną perłową farbą tekturką i warstwową grafiką lawendy. Dodałam też napis, który, podobnie jak lawendowa grafika, został pokryty przeźroczystymi perełkami w płynie. 

It's Thursday and it's my turn to show my work on Od A do Zet blog.
This week I've chosen ATC bases by Studio Light. I made my ATC on lavender base, I added chipboard that was painted with pearl paint and there is lavender graphics. I also added a sentiment which was covered with clear liquid pearls, similarly to lawender graphics.




  
Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D