piątek, 10 lutego 2017

#345

Oto pudełeczko na chrzest. To pudełko powstało oczywiście na gotowej bazie, a dokładnie na Goatboxie zaprojektowanym przez Scrapping Goat. Pudełeczko dostępne jest w sklepie I Kropka. Dlaczego piszę tyle o tym pudełeczku? Jego największą zaletą jest składana góra. Boki są dzięki temu grubsze, sztywniejsze i dużo łatwiej jest założyć takie wieczko niż tylko takie sklejane. Naprawdę polecam.
Pudełeczko utrzymane jest w błękitnej tonacji.
Wewnątrz pudełeczka znajduje się kolejna nowość z I Kropki - kołyska 3d. Kołyskę okleiłam również błękitnymi papierami, a wewnątrz pomalowałam perłową farbą. Na dwóch ściankach możecie znaleźć napis i ubranka od I Kropki, a na kolejnych dwóch życzenia. Na każdej ściance znajduje się kieszonka, gdzie można umieścić dodatkowe drobiazgi. Nie mogłam się też powstrzymać i dodałam delikatne kwiatki z nowego wykrojnika :)

It's a christening exploding box. It was made on a ready made base designed by Scrapping Goat.The box is available on I Kropka shop. Why am I writing so much about this box? It's biggest advantage is folded top. The sides are stronger, thicker and it is much easier to put the top on the box since it's not only glued. It's really worth using it in your works.
The box is in light blue colour.
Inside the box there is another new item from I Kropka- 3d cradle. A cradle is decorated with blue papers and it's painted with pearl paint inside. On two sides of the box there is a sentiment and clothes chipboards from I Kropka, and on the other two there are greetings. On every side there is a small pocket where you can put the gift. I also added some flowers from the paper die I've bought recenly :)





Zapraszam do polubienia profilu na FACEBOOKU.

2 komentarze:

  1. Piękna praca. Ja ostatnio próbowałam sama wyciąć takie pudełko, ale nie bardzo mi to wyszło, a po sklejeniu ścianki jakoś tak nieprzyjemnie wyginają się. :( Dobijające. Będę musiała skusić się na taki gotowy szablon do złożenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na początek jakiekolwiek gotowe bazy, bo są dość sztywne i nie ma problemu wyginania się ścianek. Zaletą GoatBoxów, tak jak pisałam w poście, jest składane wieczko. Większość gotowych pudełek, a dokładniej ich wieczka jest tylko sklejana i też zdarza się, ze się wyginają i ciężko je założyć.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D