niedziela, 3 kwietnia 2016

turkusowo i beżowo/ turqouise and beige

Oto piękna kompozycja kwiatowa na karteczce urodzinowej. Kolory to pomysł z wyzwania Artimeno- wykorzystałam wszystkie kolory.
Tym razem użyłam jedynie gotowych kwiatów, kilka quillingowych ozdób, perełki, tekturkę od Scrapińca, koronkę, wstążkę i zielonkawe pręciki kwiatowe.

This is a beautiful flower composition on a birthday card. The colours were inspired by challenge on Artimeno's blog.
 This time I only used ready made flowers, some quilled decorations, pearls, chipboard from Scrapiniec, lace, ribbon and some green flower stamens.






Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:

http://artimeno.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-45-zainspiruj-sie-paleta.html

http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-challenge-33-bingo-kwiecien.html
Moja linia to: zielony kolor, tekturka, wstążka.
My line is: green colour, chipboard, ribbon.





4 komentarze:

  1. Cudna kompozycja kwiatowa, piękne kolory i prywatne brawa ode mnie za wkomponowanie quillingu.
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ode mnie też brawa:) anias/DTArtimeno

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice card! Great take on the challenge too. Thanks for playing along with us at I Kropka! X

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice card! Great take on the challenge too. Thanks for playing along with us at I Kropka! X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D