niedziela, 20 września 2015

jesienny magnes na lodówkę / autumn fridge magnet

Witam!
Ostatnio zapanował w mnie jesienny nastrój. W większości prac zaczęły pojawiać się jesienne kolory i tak powstał pomysł na magnes na lodówkę.
Bazę pod magnes można znaleźć na stronie Wycinanki. Użyłam papierów UHK Gallery i Galerii Papieru do wycięcia tła i liści, potuszowałam, ozdobiłam perełkami w płynie, aby uzyskać efekt rosy. Ponadto dodałam kawałek miętowej wstążki, ćwiek i koronkę.

Hi!
Recently I'm in "autumn" mood. Autumn colours started to appear in most of my works and that is how I created a fridge magnet.
 You can buy magnet base on Wycinanka. I used UHK Gallery and Galeria Papieru papers to cut out the background and leaves, I used some ink and added some liquid pearls to get an immitation of dew. What is more, I used some ribbon, brad and lace.






Pracę zgłaszam na wyzwanie: / I take part in the challenge:

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-kolorystyczne-anniko.html

Zapraszam także do polubienia profilu na Facebooku

3 komentarze:

  1. Prześliczna. Jesienna i deszczowa ta praca :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na drobiazg dla siebie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D