sobota, 6 czerwca 2015

różowa słodycz / pink love

Dzisiaj prezentowana praca powstała z myślą o urodzinkach malucha. 
Miałam pewną osobę na myśli projektując tą kartkę, ale jej urodzinki dopiero w przyszłym roku... 
W każdym razie praca powstała z myślą o tej małej osóbce i na wyzwanie Scrapka.
A oto ta praca:

The work shown below was made for a little one's birthday.
I thought about a person while making this card but her birthday is next year...
However, this card was made for that special little person in my mind and for Scrapek challenge.
And this is it:




Wszystkie elementy zostały delikatnie wytuszowane.

All the elements were slightly covered with ink.




Dodałam też element z własnoręcznie robionej “maski” i także wytuszowałam. Pojawiły się również koraliki.

I also added a handmade „mask” ink effect. There are some beads too.





W mojej pracy główne miejsce zajął cudny króliczek.

In my work the main place is for the rabbit.



W pracy wykorzystałam: / In my work I used:
- papier Herbatka dla Dwojga,  love story, (Galeria Papieru)
- wykrojniki Nellie's, Wild Rose Studio
- dziurkacz brzegowy,
- tusze kredowe (czerwony, żółty, zielony, niebieski)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D